40 سالگي انقلاب را با امام آغاز کرديم

انقلاب برای چهل سالگی‌اش بیش از همه باید به امام و شهدای انقلاب رجوع کند. ما پسران و دختران و مردان و زنان اصل انقلابیم. ما نه «دختران خیابان انقلاب‌» هستیم و نه «مردان چهار راه انقلاب». ما یک راه بیشتر نداریم و در سر چهارراه‌‌ها و کنار خیابان‌‌ها معطل نمانده‌ایم. ما هزینه انقلابی بودن خود را از ایمانمان می‌گیریم نه از دلارهای ترامپ و پوند ملکه و ریال پسر سلمان. ما فرزندان قاسم سلیمانی هستیم و برای انقلاب کارهای مهمی داریم. جانمان را در کف دست گرفته‌ایم و هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌‌ها می‌جنگیم تا خیابان انقلاب تهران امن باشد. ما را چه به روسری بازی دختران و نامه نگاری پیرمردان از فکر افتاده!
ما برای انقلاب می‌خواهیم مثل مطهری فکر کنیم و مثل بهشتی عمل کنیم.  کار ما از جنس اخراج امریکا از ایران در دهه 50 و اخراجش از منطقه در دهه 90 است، هرچند او با پارس‌کردن دل‌‌هایی را بترساند. کار ما ایستادن به پای خون شهیدان انقلاب است، هرچند کساني از ميان  انقلابي‌ها اظهار پشيماني کنند. 
در آستانه دهه‌فجر و سالروز ورود شکوهمند امام‌خمینی به ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح ديروز در مرقد مطهر امام راحل و شهداي انقلاب حضور یافتند و با اقامه نماز و قرائت فاتحه به مقام عالي آنان  ادای احترام کردند.